tvod.co.il

^לחצו לייק לדף שלנו - פותח את התוכן המוסתר באתר^

יום רביעי, 19 במאי 2010

רוצים לענות אבל שותקים

מייל עם משפטים שנשים אומרות לגברים והגברים רוצים לענות להם, אבל שותקים.

אישה: מאמי קר לי, תחבק אותי!
גבר: אין לי כוח אליך.

אישה: אוף למה אין לך אוכל טעים במקרר?
גבר: כי אם היה לי, היית מחסלת אותו.

אישה: תכבה את האור .. בעצם אל תכבה .. עכשיו תכבה…נו למה אתה לא מכבה? ביקשתי ממך.
גבר: תקשיבי לי טוב, עוד פעם אחת, ואת ישנה בחוץ.

אישה: עם מי אתה מדבר בטלפון? אתה לא אומר לי .. סבבה אני לא מדברת איתך.
גבר: אני מדבר עם האקסית הכוסית שלי ואני מת לפגוש אותה כבר.

אישה: בבקשה אל תלבש את החולצה הנוראית הזאת.
גבר: בבקשה אל תבואי איתי לבילויים עם החברים שלי.

אישה: למה אתה לא זורק את פח הזבל? ממש מסריח כאן.
גבר: תראו מי שמדברת.

אישה: אם עוד פעם אחת אתה מדבר עם הבחורה הזאת .. תשכח ממני.
גבר: בכיף.

אישה: אם אני לא הייתי מנקה, אתה לא היית מנקה אף פעם, נכון?
גבר: נכון, בשביל מה יש לי אותך.

אישה: מה היית עושה בלעדי?
גבר: או-הו מה הייתי עושה בלעדיך…

אישה: אתה בא איתי לארוחה משפחתית?
גבר: נראה לך? לא מספיק שאת פה, אני גם צריך לראות אותם?

אישה: למה אתה לא קונה לי דברים יפים כמו שחבר שלה קונה לה?
גבר: כי היא יותר שווה.

אישה: למה אתה אף פעם לא אומר שאתה אוהב אותי?
גבר: כי אני לא, דהה !

אישה: למה אתה מעביר את השיר? אני אוהבת אותו!
גבר: כי אני לא יכול לשמוע אותך שרה.

אישה: איך הבגד החדש שקניתי?
גבר: יהיה מדהים על מישהי אחרת שאני מכיר.

אישה: אתה אף פעם לא עושה בשבילי דברים רומנטיים.
גבר: תני לי סיבה אחת לעשות.

אישה: למה כל פעם שאנחנו יוצאים, אתה חייב להשתכר?
גבר: אני לא יכול להיות שפוי כשאני נמצא איתך.

אישה: הזיפים שלך עוקצים אותי, אולי תתגלח?
גבר: כן גם הזיפים שלך.

אישה: אתה יכול לעזור לי לשטוף כלים? אני לא יכולה לעשות הכל לבד.
גבר: תנסי, מה יש לך להפסיד.

אישה: מה אתה קונה לי ליום הולדת?
גבר: בית קטן ביער שנמצא רחוק מאוד.

שולחת המייל: טל ארגמן.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אהבבתתיייי חחחח ראשונה

אנונימי אמר/ה...

חחח ככה לא מתנהגים לאישה

אנונימי אמר/ה...

אהבתי. שני!!! אבל ככה באמת לא מתנהגים לאישה =)

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הוסף רשומת תגובה

פרסומים חמים נוספים:

Related Posts with Thumbnails
eXTReMe Tracker