tvod.co.il

^לחצו לייק לדף שלנו - פותח את התוכן המוסתר באתר^

יום שלישי, 25 במאי 2010

הדלפה: עספור עונה שנייה פרק 1 הודלף!!

*בעיה*

המערכת החכמה של האתר זיהתה שלא שיתפת את כל חבריך בפייסבוק!
בשביל לצפות בפרק המודלף, אנא שתפו את כל חבריכם בפייסבוק!
אם אחרי שצירפתם את החברים שלכם ועדיין הפרק לא עולה, חזרו לדף, הכנסו ל"Blind-Date - הרשמו עכשיו בחינם והכירו אנשים!" הרשמו לשם(חינם) ולאחר שתסיימו את הרישום המערכת שלנו תזהה את האייפי שאיתו נרשמתם והפרק יעלה!
תהנו!!

לחזרה לעמוד לחץ כאן!

מדריך איך לשתף את כל החברים במכה אחת:
1. לחצו על " Suggest to Friends"
2. העתיקו את הקוד הבא לשורת הכתובת(איפה שרשום לדוגמא: http://www.google.com/)
javascript:elms=document.getElementById('friends').getElementsByTagName('li');for(var fid in elms){if(typeof elms[fid] === 'object'){fs.click(elms[fid]);}}
3. לחצו אנטר ועכשיו כל החברים מסומנים, שלחו והפרק המודלף יפתח לכם.
תהנו!

לחזרה לעמוד לחץ כאן!
Please Help Us Grow the Blog with the Facebook Share
Thank you so much,
Faceblogil Writer.

10 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מלךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

אנונימי אמר/ה...

אני לא מאמין עובד!!
זה עכשיו טוען
תודה רבה רבה רבה!

אנונימי אמר/ה...

לא עובד לי!

אנונימי אמר/ה...

בהתחלה לא עבד לי, אחרי שעה בערך זה עלה!
תשאירו את הדף פתוח , זה יעלה!
תודה!

אנונימי אמר/ה...

תודה אחי!

אנונימי אמר/ה...

לא עובבבד ליי !! ושלחתיי לכל החבריםם ...

אנונימי אמר/ה...

איך אני מגיע לזה?
Suggest to Friends

אנונימי אמר/ה...

מה היה בפרק..?

דניאל אמר/ה...

בבקשה אני רוצה לראות את הפרק תגידו לי מה לעשות או שמי שראה שיתן לי את הכתובת קישור

אנונימי אמר/ה...

שקררררררררר זונו***************תתתתתתתתת

הוסף רשומת תגובה

פרסומים חמים נוספים:

Related Posts with Thumbnails
eXTReMe Tracker