שירות הלקוחות של חברת yes מוכיח שהתשלומים ירדפו אתכם גם אחרי שתגיעו לקבר.חברת התקשורת שלחה חשבונית עם הכיתוב ז"ל ליד שם הלקוח. "התהפכה לי הבטן כשראיתי את זה", סיפרה בתו של הנפטר. yes בתגובה: מדובר בטעות מצערת.

ין גבול לחוצפה: הנהלת חברת התקשורת yes ששלחה חשבונית ללקוח שהלך לעולמו, לא לקחה בחשבון שאין מי שישלם אותה. בני המשפחה נדהמו לקבל את המעטפה בדואר שנשאה את הכיתוב: "לכבוד מרדכי תעוז ז"ל".
"הבטן שלי התהפכה כשראיתי את המכתב", סיפרה לחדשות 2 באינטרנט ראומה תעוז, בתו של הלקוח. "הם יכלו להתקשר ולשאול לאן להעביר את החשבון".
אתר חדשות 2,
לכתבה המלאה: http://urrl.me/Mako02
ין גבול לחוצפה: הנהלת חברת התקשורת yes ששלחה חשבונית ללקוח שהלך לעולמו, לא לקחה בחשבון שאין מי שישלם אותה. בני המשפחה נדהמו לקבל את המעטפה בדואר שנשאה את הכיתוב: "לכבוד מרדכי תעוז ז"ל".
"הבטן שלי התהפכה כשראיתי את המכתב", סיפרה לחדשות 2 באינטרנט ראומה תעוז, בתו של הלקוח. "הם יכלו להתקשר ולשאול לאן להעביר את החשבון".
אתר חדשות 2,
לכתבה המלאה: http://urrl.me/Mako02
2 תגובות:
איזה חוצפנים YES !
שנייה :)
ממש חוצפה מה שהולך עכשיו ..
מדהים כמה אכזריים יכולים להיות !
הוסף רשומת תגובה