tvod.co.il

^לחצו לייק לדף שלנו - פותח את התוכן המוסתר באתר^

יום רביעי, 14 ביולי 2010

הטרנד הנורא שחזר לאופנה!! הבנות יהיו עצובות והבנים יהיו שמחים :)

לחצו לייק\אהבתי להסרת תוכן מוסתר

ריהאנה בחולצת בטן (צילום: Getty Images ,Getty images)


בריטני ספירס בחולצת בטן (צילום: Getty images ,Getty images)לינדזי לוהן בחולצת בטן (צילום: Getty images ,Getty images)דיאן קרוגר בחולצת בטן (צילום: Getty images ,Getty images)דוגמנית עם חולצת בטן (צילום: האתר הרשמי)דוגמנית עם חולצת בטן (צילום: האתר הרשמי)


17 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואי... זה יהיה אדיר.. !!! אני מתכונן לקיץ .. צריכים להמציא מאונן אוטומטי..

אנונימי אמר/ה...

זה שמעלי, יש דברים שלא צריך לפרסם, ידידי...

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אנונימי אמר/ה...

זה גיזרה גבוהה יש לי מלא שורטים כאלה זה מגניב

אנונימי אמר/ה...

חולצת בטן זה כזה מכוערר

אנונימי אמר/ה...

מושששלם

אנונימי אמר/ה...

פאקק!!
לבנים- אני בחיים לא אלבש את זה!
הדבר הכי קצר שאתם תיראו אותי איתו זה הבקיני!
וזה גם בקושי כי כבר יש לי ג'קוזי בבית!

אנונימי אמר/ה...

ווווווווואוו זאתי שמעלי ממש מעניין את כולנו שיש לך גקוזי בבית..
והייתם מתיםם חולצות בטן זה הדבר הכי מוושלםם שיש

אנונימי אמר/ה...

לייק , ובדיוק קניתי חולצה כזאת שכל החברות שלי אומרות שהיא מכוערת אבל היא מושלמת (:

אנונימי אמר/ה...

בנים חרמנים אין מה לעשות
אבבבבל חולצת בטן זה נדיר .......

אנונימי אמר/ה...

אז ככה איפה שאני גרה חולצת בטן זה סוף חובה עם עגיל בטבור !! שנית גזרה גבוה זה הדבר הכי הכי מהמהם בעולם וכן תודו בנות שאין בן שלא חרמן !!

אנונימי אמר/ה...

הדרך הכי טובה לעשות כסף דרך האינטרנט פרטים בפנים בקבוצה:
‬http://www.facebook.com/pages/ksp-ql-drk-hyntrnt/137025089670699?v=page_getting_started&ref=mf#!/pages/ksp-ql-drk-hyntrnt/137025089670699?v=wall&ref=mf‪
לא בשבת

אנונימי אמר/ה...

של ריאנה הכי נורמלי היא מהממתתת

אנונימי אמר/ה...

למי איכפת מהאופנה המחורבנת הזאת?!?! אני לובשת מה שבאלי XPPPPPPPPPP

אנונימי אמר/ה...

זאת שמעעלי צוודקת !

אנונימי אמר/ה...

זה דוקה יפה למי שממש רזה אבל זה ניראה שרמוטהי כזה :P אני לא ילבש אתזה ניראלי ><

אנונימי אמר/ה...

לא נראה לי שאני ילך אם דבר כזה(:
מקסימום שלא יעבור את הפופיק
ובנים ? לכו לזונהה , תעשו טובה
גמכן חרמנים

הוסף רשומת תגובה

פרסומים חמים נוספים:

Related Posts with Thumbnails
eXTReMe Tracker