tvod.co.il

^לחצו לייק לדף שלנו - פותח את התוכן המוסתר באתר^

יום חמישי, 17 ביוני 2010

האם הצעירה ביותר בעולם בת 5 בלבד - מזעזע!

.::!לחצו לייק בראש הדף להסרת תוכן מוסתר ועדכונים::.
לינה מדינה (נולדה ב-27 בספטמבר 1933) היא פרואנית שילדה בגיל 5 ובכך הייתה ליולדת הצעירה ביותר הידועה בהיסטוריה.

עם התנפחות הבטן בשלבים המוקדמים של הריונה החשש היה לגידול בבטנה, והיא הובאה לבית-החולים על ידי הוריה כשהייתה בת 5. אך בבית החולים קבעו שמדובר בהריון וד"ר לוזדה גם לקח את מדינה ללימה, בירת פרו, כדי שמומחים אחרים יוודאו שהיא אכן בהריון. חודש אחר כך, ב-14 במאי 1939, היא ילדה בן בניתוח קיסרי שבוצע על ידי ד"ר גראדו לוזדה וד"ר בוסלו (מנתחים) וד"ר קולרטה (מרדים).


Please Help Us Grow the Blog with the Facebook Share
Thank you so much,
Faceblogil Writer.

62 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חזקקק
ראשונההה

אנונימי אמר/ה...

מגניב D:

אנונימי אמר/ה...

נו,זה לא הגיוני,בגיל 5 כל האיברים שצריך בשביל היריון לא פועלים,רק בגיל ההתבגרות הם מתחילים לפעול.....

אנונימי אמר/ה...

נו זה מה שמזעזעע בזהה , אין זה לא ייתכן , עוד לא קיבלה ווסתת , אז איך היא בהריון ?!

אנונימי אמר/ה...

שמעתי על זה אמרו את זה בחדשות שכשאמא של הילדה הזו הייתה בהריון אז היו לה 2 ילדים ובעלה הרביץ לה כל הזמן וקרה משו עם ה"ראושנים" בשבועות הרישונים וקרה שהילדה הולידה אותו!!!

אנונימי אמר/ה...

זה לא הגיוני פוטוופ=]

אנונימי אמר/ה...

אין מצב שהיא קיבלה ווסת בגיל 5!!

אנונימי אמר/ה...

אבל היא לא קיבלה מחזור!!

אנונימי אמר/ה...

לא אמיתי!!!!!!!!!!
יש משהו שהבנות מקבלות כדי להיכנס להריון ואין מצב שהיא קיבלה את זה ואני לא אגיד מה זה כי אולי יש פה ילדים קטנים
דבר שני צריך להיות לה רחם

אנונימי אמר/ה...

זה כל כך מגעייל !! ואני לא חושבת שזה אפשרי .. היא עדיין קטנה ממש !! אייננמצב ! היא עוד לא קיבל מחזטוור

אנונימי אמר/ה...

אמיתי ביותר!! אני מכיר את זה כבר ממזן..שהבן שלה היה בן 5 ושהיא הייתה בת 10 והוא התחיל להבין משהו הוא אמר לה: את לא אמא שלי! את אחותי! והיא אמרה לו: לא אני אמא שלך ואז הוא היה בהלם מוחלט ולא הבין איך.

אנונימי אמר/ה...

נדיררר

אנונימי אמר/ה...

היא עוד לא קיבלה את המחזור אז גם עם תעשה סק_ אז היא לא תיכנס להריון !!!

אנונימי אמר/ה...

סבבה מאמינה שזה נכון אבל איזה אחריות זה לשמור על הילד שלה מגיל חמש ובכלל הלכו לה כל החיים היא ממש מסכנה~!~

אנונימי אמר/ה...

תכלס .. ( על התגובה שמעלי .. ) חחח

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחח בזווי !
מעניין ממי היא נכנסה להריון ואיך היא עשתה איתנו : D

תגובה לפני .. בטח ההורים שלה ישמרו על התינוק וזה לא היאאא !!!

קורני כהן אמר/ה...

יאאאאאאאאאא מסכננה :\
מיי האבא לעזעזזל ?

אנונימי אמר/ה...

זהההה אמיתי!!!!!!!!!!!ראיתי את זה בוויקיפדיה!!!!@!

אנונימי אמר/ה...

אין מצב שהיא קיבלה מחזור בגיל 5
זה לא אמיתי

אנונימי אמר/ה...

היא קיבלה מחזור בגיל שמונה חודשים ומספרים שאבא שלה אנס אותה... וכדי לא ליצור לילד זיעזוע... סיפרו לו שהיאא אחותו ובשלב מסוים סיפרו לו את האמת.

אנונימי אמר/ה...

הכי פוטושופ שבעולם בחיים לילדה בת 5 לא היה מחזור ובשביל הריון צריך שהיה מחזור אזז מה אתתם מזיינים ת'שככל?!

אנונימי אמר/ה...

אין מצב שזה אמיתי! בנות מקבלות מחזור רק בערך מגיל 12 וילדה בת חמש לא מקבלת מחזור, וגם הרחם בקושי נבנה רק בגיל 12 או 13 ולילדה בת 5 אין רחם ואם אין רחם אין ביצית שהזרע יכנס לתוך הביצית, ואז יהיה תינוק! זה לא הגיוני אל תאמינו ובכלל כל האתר הזה סוטה!!!!!

אנונימי אמר/ה...

לתגובהה שמעליי: אני קיבלתיי מחזורר בגילל 9 ולאא בגיל 12

וגם אם כן זהה משהוו נדירר וגם היה את זהה בויקיפדיה /את זהה זהה אמיתייי ולאא עשוו על זה שוםם פוטושפ ורואיםם שלא עשוו פוטושפ אזז לכל אלהה שאמרו שזה פוטושפ הם טועים בהחלטטטטטטטטט!!!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

זה לא קשור לא לרחם ולא למחזור זה היה בהודו שהיותאומים ואח שלה איכשהו נכנס לה לבן היה שם סיפור ואז היא ילדה אותו תקנסו אפילו לאתר של החדשות ותראו תחפשו את הכתבה הזאת !

אנונימי אמר/ה...

ואוו!!! אבל עם מי היא עשתה?

אנונימי אמר/ה...

שמעתי משהו דומה לזה על ילדה בת 8 שקיבלה מחזור בגיל 6 ודוד שלה אנס אותה ..
היא נכנסה להריון והייתה חייבת לעשות הפלה כי התפתח אצלה משהו שיכול להרוג אותה.. ליוו אותה צוות רופאים .. עשו לה ניתוחים זריקות ובדיקות עד יום ההפלה.. מסכנה!

אנונימי אמר/ה...

האבא אומר לילדה בוא נילך לבת מייצוה של אימא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אנונימי אמר/ה...

http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/1147570.html
כנסוו לזה. זאת הכתבה !

אנונימי אמר/ה...

יאאא פגייים !
לא קראתם ? שהתנפחה לה הבטן היא הלכה לרופא והרופא אמר שיש לה גיידול ואחר כך הוא לקח אותה לעוד כמה מומחים והם אמרו שהגידול הזה זה הריון מוזר .
לא קשור למחזור או לא מחזור .

אנונימי אמר/ה...

זה כן אמיתי זה לא פוטושופ אז תפסיקו לבלבל ת'מוח...........!!!!!!!!!!!!

בתאל אבוהיי אמר/ה...

אני קיבלתי מחזור בגיל 8 אז זה אמיתי לגמרייי

אנונימי אמר/ה...

מהה הקששר ? .... זה תופעה מוזרה שבהריון יש תאומים ואחד מהתאומים נושא בבטן שלו את התאום שלו... תקרראו קצת לפנני שאתם מדברים...

אנונימי אמר/ה...

איייייייייי'ח
זווועה כבר בגיל כזה ?
ולזה שאמר שמשהו שאמרו שאבא היא אחותו משהו כזה ..
אני חושבת שאמא שלה תעשה לה הפלה אתם לא חושבים ??

אנונימי אמר/ה...

כל אלה שחושבים שהיא צריכה מחזור זה נכוטן אבל זה הגיוני הייתה ילדה שקיבלה מחזור בגיל 4 חוץ מיזה זה אמיתי!

אנונימי אמר/ה...

מעניין מי דפק אותה ולמה?

אנונימי אמר/ה...

אמיתי חברים ..

יש לי ידידה כאשר היא נולדה היה לה מחזור זה אפשרי?...

איזה אבא חרמן XD..

אנונימי אמר/ה...

בטח האבא איזה פדופיל בן 30

אנונימי אמר/ה...

ברור שזה אמתי שמעתי מלא סיפורים שהם לא נשמעים אמתים והם אמתים למשל שמעתי שבאנגליה יש ילדה עם שני ראשים ככה זה הטבע.

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
היא בטח עשתה סקס בטעות עם חבר שלה מהגן שהם התקלחו ביחד או משהו חחחח
הם התחבקו במקלחת (ערומים) ואז הזין הקטן שלו נכנסת לכוס שלה והם עשו סקס ולא הבינו מה הם עושים אבל היה להם נעים וכיף אז הם המשיכו... חחחחחחח
הייתי מת לגלות כבר בגיל 5 איזה מעולה זה סקס!!!
היו לי הרבה שנים נוספות של סקס בלי הפסקה עם כוסיות בנות 6 חחחחחחח
זה חרמן אותי עכשיו נוראא!! עומד לי!מי רוצה שאני יאונן לה ואז ידפוק אותה חזקק?!

אנונימי אמר/ה...

אני רוצהה!! תאונן לי עם גזר גדול!!
תכניס ותוציא ותכניס ותוציא מהר ואז תעשה אותו דבר עם הזין שלך ותצמיד אותי לקיר חזק ואז תקשור אותי למיטה עם אזיקים כדי שאני לא יוכל לזוז (Tני אוהבת שהגברים שלי מתעללים בי) ותכניס ותוציא את הזין שלך מהר כל הזמן ותיגע לי בציצי ובפיטמות ואז אני ישפריץ מהכוס ואחרי כל זה אתה תשב ותנוח ואני ירד לך וימצוץ וילקק לך את הזין ובסוף תדחוף לי את הזין שלך לתחת ואז שנינו נגמור!
אם נשמע לך טוב, דבר איתי (או כל אחד אחר שרוצה את הפינוק שתיארתי פה) תתקשרו בכל שעה! לא אכפת לי גם בחצות אין לי בעיה לעשות סקס.. אפשר בשירותים ציבוריים ואפשר בבית של אחד מאיתנו... אני זורמת (;
הפלאפון שלי זה 050-5290348 תתקשרו אני מחכה ערומה ומאוננת לעצמי כדי שנגיע לאורגזמה שתבוא נשיקות וזיונים ביי =]

אנונימי אמר/ה...

מה אתם סתומים ? חחחחחחחחחחח למה אתם חושבים שזה אמיתי ?
ילדה בגיל 5 לא משנה אם היכו את אמא שלה או משהו כזה לא יולדת בגיל 5 .

אנונימי אמר/ה...

תכלס !!! (:
לתגובה שמעלי

אנונימי אמר/ה...

טטווווווווווווב אחיי !!!
זה אפילו לא הגיוני !!

אנונימי אמר/ה...

זה לא פוטושוופ !!
שמעתי על הסיפור הזהה , הילדה הייתה אוטיסטית או משהו בסגנוון והתפחתהה מהרר , ואז סבא שלה אנס אותה והיא הולידהה .
זה סיפור אמייתי

אנונימי אמר/ה...

זה מפחיד!!!

אנונימי אמר/ה...

הכל פוטושופ סתכלו על הבטן שלה היא משולשת בכלל היא לא עגולה איזה אתר טמבל והילדיפ שמאמינים עוד יותר

אנונימי אמר/ה...

זה לא פוטושוב ולא נעליים זה אמיתי כי אני קארתי את הכתבה אני לא יודעת מי הכניס לכם את השטויות שכלל דבר הוא פוטושוב כי זה פלא הטבעע אז....
זה שמעליי אתה טמבל בעצמך אם אתה חושב שזה פוטושוב...
לך למצוא כתבה נוספת ולקרוא לה פוטושוב גם!!!!!!!!!!

אנונימי אמר/ה...

הגיוני לגמרי.
כניראה שלאמא שלה היה תאומים והתאום של הילדה נכנס לבטן שלה. זה קרה גם בהודו או אפריקה.

אנונימי אמר/ה...

הראשון שכתב חזק מטומטם כי הוא לא יודע איך זה ליהיות בהריון ואוד בגיל כל כך צעיר!!!! היא עוד לא התפתחה וכבר בהריון מסכנה הילדה כי היא עוד לא מבינה כלום!!!!

אנונימי אמר/ה...

מי שכתב שבנות מכבלות מחזור בסביביות 12 זה לא נכון מקבלי בסביביות 9 עד 16 ויש בנות עם בעיות רפואיות שקורה להם ליפני או אחריי!!!

אנונימי אמר/ה...

אין מצבב היא צריכה לקבל מחזור לפני זה לא היגיוני......:P

אנונימי אמר/ה...

זה לא יכול להיות כדי ללדת צריך לקבל מחזור מתי היא קיבלה מחזור בגיל שנה לא הגינוני !!!

אנונימי אמר/ה...

זהה הגיונייי מה את לא מביינה זה תלווי כל אחחד אתת ההיתפתחוות שלוו וובטטבעע את לא ייכוולה להגייד מתי שבא לך שזה ייבווא אני קייבלתי בגייל שש ותגידי לי שללא?!? את לא יכוולה כי ככבה זהה !

אנונימי אמר/ה...

אם אתם לא מאמינים שהיא קיבלה מחזור כל כך מוקדם תראו את החזה שלה! הוא מאוד גדול לילדה בת 5! והוא מספיק גדול כדי שהיא תקבל מחזור! אז זה סיפור אמיתי וכוול אלה שאומרים שזה פוטושופ תגידו איפה אתם רואים סימני פוטושופ????!?!

אנונימי אמר/ה...

ואיך יכול להיות לה בטן כזאת??!!? תינוק צריך להיות פחות מחצי ממנה! הבטן הזאת כימעט בגודל שלה..מה יש לה תאומים??!?

מלכע וגסטינוש והא חיי !! אמר/ה...

דיי !
מקבלים\לא , לא אז לא כן אז כן !
דודה שלי קיבלה מחזור ב גיל 15 !
בנות תפסיקו , יש פו בנים !
ודיי אם המשחק המטומטם ש'ך !



יאאאאלה ביי ( =
נב : מי ששמע את השיר : פרי ( להתפלל ) של ג'סטינווש ,
אל תפיצו את זה !!

.................... אמר/ה...

אני שמעתי ואני לא יפיץ אותו ♥
גסטין כפרעשלי !

אנונימי אמר/ה...

-555-
גסטין הוא שלי :PP

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחח שלי בנוות !

אנונימי אמר/ה...

היית מ..תה ZZ
VUUUUT AKH VNKL VZV ♥

אנונימי אמר/ה...

מה ?!
וגסטין הוא כל חיי !

אנונימי אמר/ה...

נענוש שלי ♥
מתה עלייך (:
לא מאמינים ?
כנסו :
http://i49.tinypic.com/i38epc.gif

הוסף רשומת תגובה

פרסומים חמים נוספים:

Related Posts with Thumbnails
eXTReMe Tracker